torsdag den 12. juli 2012

Dizzy Owl...

Selvom dette egentlig er en blog om kager, laver jeg også noget håndarbejde en gang i mellem.
Og da der er så mange kreative personer i blogland, bliver jeg en gang i mellem inspireret til at prøve noget af det selv. Og det vil jeg da også dele med jer.

Da jeg så Frøken Maj's egen kreation Dizzy Owl, og da hun samtidig har været så sød at lægge en DIY på, måtte jeg bare i gang med hæklenålen.

Det blev til denne søde "dame" som blev givet som gave til min veninde. Da der altid bliver fyret godt op under tøse-genet når vi er sammen, skulle den jo styles i bedste tøse-stil.
Derfor blev den pyntet med en lille blomst i håret, som jeg fandt en fin beskrivelse på hos Syslemoster.




1 kommentar:

  1. Hej Linda Tak for din søde kommentar på min blog, og tak fordi du linker til mig. Den er helt vildt sød din rundtossede ugle. Sjovt at se hvad "min" blomst også kan bruges til. Fortsat god sommer.
    Kram fra
    Betina

    SvarSlet