fredag den 19. oktober 2012

Red velvet cupcakes...

Jeg har længe villet prøve at lave Red velvet cupcakes og nu passede det endelig.

Jeg brugte opskriften fra Annettes kager uden ændringer.

Jeg var meget tilfreds med resultatet, dog skal man huske at det ikke så meget er for smagens skyld at man bager disse - de er temmelig neutrale, men helt sikkert på grund af udseenet.
De  er vildt smukke at servere.

Jeg er til gengæld meget glad for opskriften på cream cheese frostingen med fløde, den er super lækker, og helt klar en gentagelse værd når der skal bruges denne frosting. Den bliver let og luftig pga. fløden, og det synes jeg er rigtig lækkert.

Som pynt havde jeg prøvet at indfarve noget perlesukker, og det gik rigtig fint - dog skal man lige være opmærksom på at sukkeret først skal drysses på lige inden servering, ellers bliver farven trukket ud af sukkeret og klatter frostingen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar