fredag den 7. december 2012

Efterårscupcakes...

Jeg lavede disse efterårscupcakes fornyligt, godt inspireret af de smukke efterårsfarver på træerne.
Jeg mener det var banan cupcakes lavet efter Julias opskrift med chokolade ganache.


Jeg havde lige købt de nye marguritte udstikkere, som selvfølgelig skulle afprøves.
Derfor blev der udstukket blomster i forskellige størrelser i fem forskellige farver fondant: lysebrun, mørkebrun, lyserød, lilla og orange.
Da alle blomsterne var udstukket, sad jeg foran fjernsynet og samlede de forskellige kombinationer. Da der ikke var ret meget lys, var det svært at se hvilke farver jeg satte sammen. Men jeg synes det gav et rigtig godt resultat, for jeg fik derved lavet nogle kombinationer, jeg ikke normalt ville have sat sammen.
Så det er et lille tip, hvis du gerne vil udfordre din kreative side vedrørende sammensætning af farver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar